Ela Gregorowicz Dietetyk

Regulamin usług online

Regulamin określa warunki oraz zasady świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem  strony internetowej/Sklepu elagregorowiczdietetyk.pl 

prowadzonego przez Elżbietę Gregorowicz 

NIP 9271884599 Regon 522443420  

Kontakt e-mail: egregorowicz@gmail.com 

§ 1 Definicje  

  1. Administrator – Elżbieta Gregorowicz, prowadząca/y działalność gospodarczą pod nazwą Elżbieta Gregorowicz Dietetyka, NIP 9271884599 Regon 522443420;  
  2. Dietetyk – Elżbieta Gregorowicz udzielająca usługi dietetyczne za pośrednictwem strony/ Sklepu;  
  3. Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca  osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z usług  świadczonych przez Sprzedającego za pośrednictwem strony/Sklepu.  
  4. Konsument – osoba fizyczna zawierająca z przedsiębiorcą w ramach strony/Sklepu umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;  
  5. Klient przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie  posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu  wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o  CEIDG;  
  6. Regulamin – niniejszy regulamin określający zasady i warunki korzystania ze strony/Sklepu, a  także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupującego;  
  7. Umowa – umowa zawierana za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość na  produkty i usługi świadczone przez stronę/Sklep.  
  8. Formularz zamówienia – usługa elektroniczna umożliwiająca złożenie zamówienia, w  szczególności za pomocą określenia warunków umowy sprzedaży, w tym sposobu płatności,  dostawy.  
  9. Konsultacje online lub konsultacja indywidualna – usługa świadczona wyłącznie przy  wykorzystaniu środków służących do porozumiewania się na odległość (np. w formie  wideokonferencji lub telefoniczne) opłacona przelewem online.  
  10. Newsletter – elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za  pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej  Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści kolejnych  edycji newslettera zawierającego informacje o nowościach i promocjach na stronie/Sklepie  internetowym.  
  11. Produkt – treści cyfrowe dostępne w Sklepie internetowym, dostarczane przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy na podstawie Umowy, zawartej z wykorzystaniem funkcjonalności  Sklepu.  
  12. Treść cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.  
  13. Umowa o Dostarczanie Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej – umowa zawierana z  wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość i dotycząca dostarczania przez  Sprzedawcę na rzecz Klienta Treści Cyfrowych lub Usług Cyfrowych za zapłatą ceny. Ilekroć w  Regulaminie mowa jest o Umowie sprzedaży, dotyczy to również Umowy o Dostarczanie Treści  Cyfrowych lub Usług Cyfrowych, chyba że co innego wynika z treści danego postanowienia.  
  14. Usługa cyfrowa – usługa pozwalająca Konsumentowi na: (a) wytwarzanie, przetwarzanie,  przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, (b) wspólne korzystanie z danych w  postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych  użytkowników tej usługi, (c) inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej. 

§ 2 Postanowienia wstępne  

  1. Za pośrednictwem strony/Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego sprzedaż usług  drogą elektroniczną oraz produktów cyfrowych wymienionych w § 3 Regulaminu.  2. Do dokonania zakupu za pośrednictwem strony/Sklepu nie jest konieczne spełnienie  szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego.  Wystarczające są:  
  2. a) dostęp do Internet;  
  3. b) standardowy system operacyjny;  
  4. c) standardowa przeglądarka internetowa;  
  5. d) posiadanie aktywnego adresu e-mail.  
  6. Kupujący nie może dokonać zakupu anonimowo, ani pod pseudonimem.  4. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym, w  szczególności poprzez przesyłanie takich treści w ramach formularzy dostępnych na stronie/w  Sklepie
  7. W przypadku gdy Klient nie jest w stanie uruchomić pliku obejmującego zakupioną Treść cyfrową, proszony jest o kontakt ze Sprzedawcą za pomocą wskazanego na stronie internetowej  adresu e-mail.  

§ 3 Produkty i usługi świadczone drogą elektroniczną 

  1. W Sklepie dostępne są następujące Usługi elektroniczne:  
  2. a) Formularz Zamówienia  
  3. b) Newsletter.  
  4. Usługi elektroniczne wymienione powyżej mają charakter nieodpłatny i świadczone są przez  czas nieograniczony, chyba że w opisie danej usługi wynika inaczej.  
  5. Sprzedawca w ramach strony internetowej/Sklepu oferuje następujące Treści cyfrowe i Usługi  cyfrowe:  
  6. a) ebooki o tematyce dietetycznej;  
  7. b) gotowy plan żywieniowy – produkt elektroniczny niedostosowany indywidualnie zawierający  określoną dzienną wartość kaloryczną obejmującą listę zakupów, listę składników  potrzebnych do przygotowania posiłków, określenie sposobu przygotowania posiłków;  
  8. c) indywidualny plan żywieniowy – obejmujący konsultację online wraz z przeprowadzeniem  wywiadu żywieniowego) oraz produkt elektroniczny dostosowany do indywidualnych  potrzeb Kupującego zawierający określoną dzienną wartość kaloryczną obejmującą listę zakupów, listę składników potrzebnych do przygotowania posiłków, określenie sposobu  przygotowania posiłków  
  9. Zakupy w Sklepie można dokonywać bez konieczności rejestracji konta. Niezbędne jest jednak  podanie danych osobowych identyfikujących Kupującego koniecznych do realizacji zamówienia  oraz wystawienia dowodu potwierdzającego zakup.  
  10. W przypadku zakupu indywidualnego planu żywieniowego:  
  11. a) Konsultacje z Dietetykiem odbywają się online (poczta elektroniczna, telefon) o  wyznaczonej godzinie ustalonej uprzednio z Kupującym;  
  12. b) Brak kontaktu Kupującego w ciągu 24h od godziny umówionej konsultacji online skutkuje  brakiem zwrotu opłaty oraz uznaje się, iż usługa została wykonana w całości. Istnieje  możliwość przesunięcia terminu konsultacji online na inny dogodny dla obydwu stron  termin;  
  13. c) Po konsultacji online, w terminie do 7 dni roboczych Dietetyk przesyła na adres mailowy  Kupującego ułożony indywidualny plan żywieniowy (PDF) i zalecenia co do stosowania  planu żywieniowego.  
  14. d) W cenie zakupu możliwe są 3 poprawki w danym planie żywieniowym.

§ 4 Zasady składania zamówienia  

  1. W celu zakupu w Sklepie, Kupujący musi podjąć następujące kroki: dodać produkt lub usługę do koszyka, klikając w przycisk „Dodaj do koszyka” (lub równoważny) 
  2. Następnie po akceptacji regulaminu (zaznaczenie checkboxa) oraz kliknięciu w przycisk  „Kupuję i płacę” (lub równoważny), Kupujący zostanie przeniesiony na stronę operatora  płatności celem dokonania zapłaty ceny za wybrane produkt lub usługę.  
  3. Po skutecznym dokonaniu płatności, Kupujący zostanie przeniesiony na Stronę z  potwierdzeniem zakupu. Z tą chwilą umowa o dostarczenie treści cyfrowych uważa się za  zawartą pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą. Potwierdzenie zakupu Kupujący otrzyma  również na adres e-mailowy podany w formularzu zamówienia.  
  4. Ceny podane w Sklepie są cenami w brutto wyrażonymi w polskich złotych (PLN).  5. Każdy zakup dokumentowany jest fakturą przesłaną na adres mailowy Kupującego.    

§ 5 Zasady płatności i dostawy 

  1. Sprzedawca przewiduje następujące formy płatności:  
  2. a) Przelew tradycyjny na rachunek Sprzedawcy  
  3. b) Przelew online lub kartą  
  4. W przypadku przelewu tradycyjnego, wpłatę należy dokonać w pełnej kwocie w terminie 3 dni  od momentu potwierdzenia zamówienia. W przypadku braku wpłaty za zamówienie w tym  terminie, zamówienie jest traktowane jako anulowane.  
  5. Za dzień płatności uważany jest dzień zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy, bądź przesłania potwierdzenia przelewu elektronicznego w formie pliku PDF.  
  6. Dostawa kupionego produktu cyfrowego następuje na adres mailowy Kupującego wskazany w  procesie składania zamówienia.  
  7. W przypadku zakupu produktów cyfrowych (ebooki, gotowe jadłospisy) Konsument wyraża  zgodę na dostarczenie produktu cyfrowego i tym samym spełnienie świadczenia przed  upływem terminu do odstąpienia od umowy, co skutkuje brakiem możliwości odstąpienia od  Umowy. 

§ 6 Umowa o dostarczenie Treści cyfrowej  

  1. Sprzedawca dostarcza Konsumentowi Treści cyfrowej niezwłocznie po zawarciu umowy, chyba  że strony postanowiły inaczej.  
  2. Treść cyfrowa uważa się za dostarczoną w chwili, gdy Treść cyfrowa lub środek, który pozwala  na uzyskanie dostępu do niego lub jego pobranie, zostały udostępnione Konsumentowi lub  fizycznemu lub wirtualnemu urządzeniu, które Konsument wybrał samodzielnie w tym celu, lub  gdy Konsument lub takie urządzenie, uzyskali do niej dostęp.  
  3. Jeżeli Sprzedawca nie dostarczył Treści cyfrowej, Konsument wzywa go do ich dostarczenia.  Jeżeli Sprzedawca nie dostarczy niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym  przez strony terminie, Konsument może odstąpić od umowy.  
  4. Ciężar dowodu dostarczenia spoczywa na Sprzedawcy.  
  5. Sprzedawca informuje Konsumenta o aktualizacjach, w tym dotyczących zabezpieczeń,  niezbędnych do zachowania zgodności Treści cyfrowej z umową oraz dostarcza je  Konsumentowi przez czas:  
  6. a) dostarczania określonego w umowie, na podstawie której dostarczanie następuje w sposób  ciągły, lub  
  7. b) zasadnie oczekiwany przez Konsumenta, uwzględniając rodzaj i cel, w jakim jest  wykorzystywany, oraz okoliczności i charakter umowy, jeżeli umowa przewiduje  dostarczanie Treści cyfrowej jednorazowo lub częściami.  
  8. Jeżeli Konsument nie zainstaluje w rozsądnym czasie aktualizacji dostarczonych przez  Sprzedawcę, wówczas Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Treści  cyfrowej z umową wynikający wyłącznie z braku aktualizacji, jeżeli:  
  9. a) poinformował Konsumenta o aktualizacji i konsekwencjach jej niezainstalowania,  b) niezainstalowanie lub niewłaściwa instalacja aktualizacji nie wynikały z błędów w instrukcji  instalacji dostarczonej przez przedsiębiorcę.  
  10. W przypadku gdy Umowa przewiduje dostarczanie w sposób ciągły, musi on pozostawać zgodny z Umową przez oznaczony w umowie czas ich dostarczania. 

§ 7 Reklamacje  

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć produkt lub usługę zgodną z umową.  2. Treści cyfrowe oferowane w Sklepie internetowym są zgodne z umową w rozumieniu art. 43k  ust. 1 i 2 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.  
  2. Reklamacje można składać pisemnie, drogą elektroniczną na adres mailowy Poradni lub przy  wykorzystaniu wzoru formularza stanowiącego załącznik do ustawy o prawach konsumenta.  4. Reklamacja powinna określać przyczynę jej złożenia, datę wystąpienia przyczyny  

uzasadniającej złożenie reklamacji, żądanie, numer rachunku bankowego Kupującego, na  który w razie uwzględnienia reklamacji Sklep zwróci poniesione przez Kupującego koszty.  5. Rozpatrzenie reklamacji następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od jej  złożenia za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja  została złożona. W przypadku, gdy reklamacja jest niekompletna, Sklep wystąpi do Pacjenta o  jej uzupełnienie.  

  1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Treści cyfrowej z Umową w  zakresie, jeżeli Konsument, najpóźniej w chwili zawarcia umowy:  
  2. a) został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha odbiega od wymogów zgodności z  Umową, oraz  
  3. b) wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy.  
  4. Przedsiębiorca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z Umową dostarczanego  jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch  lat od tej chwili.  
  5. Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu  ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:  
  6. a) doprowadzenie do zgodności Produktu z Umową jest niemożliwe albo wymaga  nadmiernych kosztów,  
  7. b) przedsiębiorca nie doprowadził Produktu do zgodności z Umową,  
  8. c) brak zgodności Produktu z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić do zgodności z Umową,  
  9. d) brak zgodności Produktu z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo  odstąpienie od Umowy bez uprzedniego skorzystania z doprowadzenia do zgodności z  Umową,  
  10. e) z oświadczenia przedsiębiorcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on  treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez  nadmiernych niedogodności dla konsumenta.  
  11. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy, w jakiej  wartość Produkt niezgodny z Umową pozostaje do wartości Produktu zgodnych z Umową.  Jeżeli Umowa stanowi, że Produkt jest dostarczany w częściach lub w sposób ciągły, przy  obniżeniu ceny należy uwzględnić czas, w którym pozostawał niezgodny z Umową.  
  12. Konsument nie może odstąpić od Umowy, jeżeli Produkt jest dostarczany w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności jest istotny.  11. Postanowienia niniejszego rozdziału mają zastosowanie także do Przedsiębiorców na prawach  konsumenta.  
  • 8 Odstąpienie od umowy  
  1. Kupujący będący konsumentem lub Klientem przedsiębiorca na prawach konsumenta  może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od umowy zawartej drogą elektroniczną bez podania jakiejkolwiek przyczyny.  
  2. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór do ustawy o prawach  konsumenta. Skorzystanie z formularza o odstąpieniu od umowy nie jest obowiązkowe. 
  3. Bieg terminu dla skutecznego złożenia odstąpienia o umowy rozpoczyna się od dnia  zawarcia Umowy zawartej na odległość, tj. od momentu zawarcia umowy określonej w § 4.  Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Pacjenta  oświadczenia przed upływem tego terminu.  
  4. Skutkiem odstąpienia od Umowy jest:  
  5. a) uznanie jej za niezawartą;  
  6. b) Sprzedawca zwraca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania  oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez Konsumenta lub  Klient przedsiębiorca na prawach konsumenta – płatności;  
  7. c) zwrot płatności następuje przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały  użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub Klient przedsiębiorca na  prawach konsumenta wyraźnie zgodziła się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z dodatkowymi kosztami.  
  8. Odstąpienie od umowy nie przysługuje, jeżeli przedmiotem jest indywidualny plan  żywieniowy przygotowany w celu zaspokojenia zindywidualizowanych potrzeb  żywieniowych i zdrowotnych konsumenta (art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta).  
  9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w  odniesieniu do umów o dostarczanie produktu cyfrowego, które nie są zapisane na nośniku  materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta  przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez  przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.  

§ 9 Prawa autorskie  

  1. Materiał udostępniany w Sklepie, gotowych oraz indywidualnie sporządzonych jadłospisów, jak  również wygląd i treści publikowane na nim stanowią własność Sprzedawcy i są objęte  ochroną wynikającą z ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.  
  2. Kupujący może korzystać z zakupionych usług i produktów wyłącznie na użytek własny  (prywatny) związany bezpośrednio z celem dla jakiego dokonał zakupu.  
  3. Kupujący nie jest upoważniony do kopiowania i rozpowszechniania materiałów, w tym  gotowych i indywidualnych planów żywieniowych lub zaleceń dietetycznych bez wyraźnej  zgody Sprzedawcy.  

§ 10 Dane osobowe  

Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies opisane zostały w  polityce prywatności i plików cookies dostępnej na stronie elagregorowiczdietetyk.pl  

§ 11 Zbieranie i weryfikacja opinii  

  1. Do publikacji opinii uprawnieni są Klienci, którzy dokonali zakupu w Sklepie internetowym i  korzystali z Produktu. Zamieszczenie opinii jest możliwe w każdym czasie.  2. Sprzedawca może udostępnić Kupującym możliwość zamieszczania opinii o Sklepie,  Sprzedawcy lub Produktach – w ramach Sklepu lub serwisów zewnętrznych należących do  osób trzecich. W takim przypadku do zamieszczania opinii stosuje się postanowienia  niniejszego rozdziału.  
  2. Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie i są dostępne  dla wszystkich odwiedzających Sklep.  
  3. Sprzedawca publikuje zarówno pozytywne jak i negatywne, jeśli takie pochodzą od Klientów,  którzy dokonali zakupu w Sklepie i używali Produktu.  
  4. Klient powinien formułować opinie w sposób rzetelny, uczciwy i merytoryczny.  6. Zakazane jest zamieszczanie opinii:  
  5. a) bez uprzedniego dokonania zakupu w Sklepie;  
  6. b) wypełniających znamiona czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia  16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;  
  7. c) naruszających dobra osobiste Sprzedawcy lub osoby trzeciej; 
  8. d) używając wulgaryzmów i innych słów powszechnie uznawanych za obraźliwe;  e) przygotowanych na zlecenie przez firmy świadczące usługi związane z opiniami w  Internecie.  
  9. Sprzedawca dokonuje weryfikacji opinii pod względem zgodności z Regulaminem oraz, czy  pochodzą od Klientów, którzy rzeczywiście nabyli i używali Treści cyfrowej lub usługi cyfrowej,  w szczególności poprzez umożliwienie umieszczenia wyłącznie opinii:  
  10. a) osobom, które podały imię (lub imię i nazwisko) oraz adres mailowy;  
  11. b) udzieliły opinii poprzez udostępniony przez Sprzedawcę specjalnie link dedykowany dla  danego Produktu.  
  12. W przypadku zamieszczenia opinii niespełniającej wymagań przewidzianych w Regulaminie  Sprzedawca może odmówić publikacji opinii lub ją usunąć.  
  13. Reklamacja związane z publikowaniem i weryfikacją opinii można składać na adres  Sprzedawcy:  
  • e-mail: egregorowicz1315@gmail.com  
  1. Składając reklamację podanie w opisie reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności  dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia  nieprawidłowości oraz danych kontaktowych, co ułatwi i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji  przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie  wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.  
  2. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od  dnia jej złożenia.  
  3. Administratorem danych osobowych osób publikujących opinie jest Sprzedawca.  

§ 12 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń 1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z  zawartymi umowami o dostarczenie treści cyfrowych na drodze postępowania mediacyjnego.  Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.  

  1. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i  dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:  
  2. a) zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o  rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy;  
  3. b) zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie  postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między  Kupującym a Sprzedawcą;  
  4. c) skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub  organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.  3. Szczegółowe informacje na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i  dochodzenia roszczeń, można znaleźć na stronie internetowej http://polubowne.uokik.gov.pl  Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http:// ec.europa.eu/consumers/odr Platforma ta służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami  i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.  
  • 13 Postanowienia końcowe  
  1. Umowy na usługi dietetyczne zawierane są w języku polskim.  
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn  m.in. zmiany warunków świadczenia usług lub zmiany przepisów prawa, w zakresie, w jakim te  zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie  Sprzedawca informuje na stronie Sklepu na co najmniej 7 dni przed wejściem w życie zmian w  Regulaminie.  
  3. Na wypadek, gdyby niektóre postanowienia niniejszego Regulaminu okazały się nieważne,  bezskuteczne lub uznane zostały za klauzule niedozwolone, wówczas nie powoduje to 

nieważności całego Regulaminu, a w miejsce niedozwolonych postanowień zastosowanie  będą miały odpowiednie przepisy.  

  1. Zmiana postanowień Regulaminu nie ma zastosowania do Klientów, którzy złożyli zamówienie  w czasie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu.  
  2. W pozostałych kwestiach nieuregulowanych zapisami niniejszego prawa Regulaminu mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego.  
  3. Regulamin wchodzi w życie z dniem 15.01.2025 roku. 

Załącznik. Wzór formularza reklamacji  

………………………….,………………………..  

(miejscowość, data)  

Poradnia ……………………………  

………………………………………..  

(nazwa i adres przedsiębiorcy)  

………………………………….  

(imię, nazwisko konsumenta)  

………………………………….  

(adres konsumenta) 

REKLAMACJA  

Niniejszym, zawiadamiam, że:  

produkt zakupiony na podstawie Umowy z dnia ………………………… jest niezgodny z umową usługa dietetyczna zawarta na podstawie Umowy z dnia ………………… moim zdaniem została  wykonana niezgodnie z umową.  

Wadliwość produktu / usługi polega na ………………………………………………………………..  ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ………………………………………………………………………………………………………………………………………  Mając na uwadze powyższe, wnoszę o  

  1. a) w przypadku produktu cyfrowego żądam: 

doprowadzenia do zgodności z umową 

obniżenia ceny o kwotę ………… i zwrot oraz zwrot na mój numer konta ………………………………  odstępuję od umowy  

  1. b) w przypadku usługi online  

ponowne wykonanie usługi zgodnie z umową 

obniżenie ceny w kwocie …………………. (jeżeli wykonanie umowy jest niemożliwe) oraz zwrot na  mój numer konta ……………………………………………………….  

………………………………………………..  

Czytelny podpis składającego reklamację